Teledyski, lata ’70 ’80 i ’90, a także wiek XXI

We will ROCK YOU!

Righteous Brothers – Unchained Melody

Posted by Szemhazaj w dniu Maj 19, 2007

Odpowiedzi: 12 to “Righteous Brothers – Unchained Melody”

  1. sumiczka said

    Komentujcie, komentujcie ;p

  2. Anonim said

    To najcudowniejsza piosenka o miłości, chciałabym aby to właśnie ten utwór zagrano na miom pogrzebie (nawet , gdy umrę w wieku 100 lat!!!)

  3. Sylaaa said

    to super piosenka naprawde wpada w ucho i cudownie sie do niej tanczy z ukochanym…ahhh ta milosc…Piekne poprostu piekne:D:d

  4. Anonim said

    Totalnie zajebista i tyle

  5. Gosia said

    wspaniala piosenka dedykuje ja mojemu mezowi Slawciowi ktorego bardzo kocham i moim dzieciaczka oby tak dalej

  6. sumiczka said

    Co za piękna dedykacja😉 Komentujcie wszystkie wpisy🙂

  7. Anonim said

    płakac mi sie przy niej chce… zaje.bista

  8. asia said

    dedykuje ta piosenke mojemu kochanemu mezowi lukaszkowi i naszemu synkowi damiankowi

  9. Anonim said

    a ja bym ją chciała na moim slubie

  10. agula said

    piosenka jest piekna ja bym chciala przy niej zatanczyc na swoim slubie

  11. evik89 said

    moja ulubiona od dziecinstwa… najpiekniejsza jaka kiedykolwiek slyszalam;>

  12. Anonim said

    Ta piosenke dedykuje mojej kochanej zonie,ktora bardzo mocno kocham Kamil

Skomentuj

 
